Search Button

Εάν είστε από τα άτομα που δαγκώνετε τα νύχια σας, τότε το πιθανότερο είναι να αρχίσατε αυτήν τη συνήθεια από την παιδική σας ηλικία. Περίπου οι μισοί έφηβοι δαγκώνουν τα νύχια τους, και μόνο τα τρία τέταρτα από αυτούς θα εγκαταλείψουν αυτή τη συνήθεια. Η ονυχοφαγία θεωρείται νευρική συνήθεια και επαναλαμβάνεται όταν έχουμε άγχος ή αισθανόμαστε πλήξη.

Το πρόβλημα βέβαια δεν είναι μόνο ότι η ονυχοφαγία θεωρείται μη ελκυστικό σε δημόσιους χώρους, αλλά και επειδή χιλιάδες μικρόβια που υπάρχουν ανάμεσα στα νύχια επηρεάζουν την υγεία σας.

Για αυτό σας προβάλουμε 5 τρόπους που πιθανότατα να σας βοηθήσουν να μην δαγκώνετε τα νύχια σας.

  1. Υιοθετήστε μια νέα συνήθεια: όπως για παράδειγμα να μασάτε τσίχλα αρκετά συχνά, παγωτό ή κάποιο ζαχαρωτό ή ακόμα και κομπολόι για τους άντρες και όχι μόνο.
  2. Για κάποιο λόγο και για μερικούς ανθρώπους, το δάγκωμα των νυχιών είναι ένας καθησυχαστικός τρόπος για την αντιμετώπιση του άγχους ή της ανησυχίας. Αν αυτό ακούγεται οικείο σε εσάς, αυτό που μπορεί να βοηθήσει είναι χρησιμοποιώντας τη χαλάρωση ή την τεχνική μείωσης του στρες ώστε να ξεπεράσετε τη συνήθεια να  δαγκώσετε τα νύχια. Αυτές οι θεραπείες μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματικές στη μείωση του στρες και του άγχους, τα οποία είναι πιθανώς οι αιτίες του προβλήματος.
  3. Η προσωπική εμφάνιση είναι πολύ σημαντική και οι περισσότεροι από εμάς προσπαθούμε σκληρά για να δείξουμε τον καλύτερο εαυτό μας. Συνεπώς, βάλτε ένα στόχο να δείχνουν τα νύχια σας κάθε μέρα και πιο όμορφα και σιγά-σιγά θα δείτε αποτελέσματα που ίσως δεν φανταζόσασταν.
  4. Μικρό δάχτυλο: Ένας τρόπος για να σταματήσετε τη συνήθεια αυτή με αργό τρόπο είναι να αφήνετε το μικρό σας δάχτυλο για να το δαγκώνετε όσες φορές αισθάνεστε αγχωμένη και στρεσαρισμένη.
  5. Βερνίκι: αν πάλι, δεν τα καταφέρετε μετά από τόση ψυχολογική προετοιμασία, τότε δοκιμάστε τα ειδικά βερνίκια που θα βρείτε στα φαρμακεία. Τα βερνίκια αυτά έχουν μια δυσάρεστη γεύση και κάθε φορά που δαγκώνετε τα νύχια σας υπενθυμίζουν να μην τα δαγκώνετε.